Cum comand?
Comenzile se pot face telefonic sau online.
Comanda minima?
Comanda minima este de 35 de lei cu TVA
Cum platesc?
1.Plata se poate face in avans prin ordin de plata sau virament bancar pe baza facturii proforme sau se poate face numerar la receptionarea coletului comisionarului care efectueaza livrarea (ramburs).
Cum se face livrarea?
Livrarea se face prin curierat rapid in 48 ore sau cu posta romana cu livrare in 3-5 zile lucratoare. Comenzile care sunt in zonele ce nu se afla in traseul Fan Courier se percepe o taxa de 1 leu per Km.
Cine plateste costurile de transport?
Livrarea produselor se face prin curier rapid sau in cazul comenzilor mai mari cu masina proprie.
La comenzi sub 300 ron costurile de transport vor fi suportate de catre client (intre 17 - 25 lei in functie de greutate), la comenzi mai mari de 300 ron, cu greutate de maxim 5Kg, costurile de transport vor fi suportate de catre DIART PROFESSIONAL. In cazul expeditiilor cu posta romana costurile variaza intre 5 lei si 15 lei in functie de greutate si valoare. (costurile sunt informative; pretul final se poate comunica telefonic numai inainte de livrare)
Produsele au garantie?
Da, produsele comercializate de DIART PROFESSIONAL au garantie conform normelor in vigoare.
Pot returna produsele comandate?
Da, conform art. 9 alin 1 din OG nr 34/2014 consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se face impreuna cu returnarea documentelor care au insotit marfa si se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport doreste.
Contravaloare produselor se restituie in maxim 14 zile sau puteti opta pentru achizitionarea de alte produse.
Rambursarea se face gratuit in contul bancar al beneficiarului sau contra-cost prin orice alta modalitate (serviciul postal/money gram/etc).
Ce fac daca se defecteaza un produs?
Produsul defectat in perioada de garantie( folosit conform instructiunilor de utilizare si specificatiilor tehnice ale producatorului) va fi trimis catre DIART PROFESSIONAL insotit de certificatul de garantie si o copie a facturii cu care a fost achizitionat. Remedierea defectiunii se va face in termenele si conditiile prevazute de lege sau produsul va fi inlocuit cu unul nou, fara costuri suplimentare pentru client.
Preturile contin TVA?
Da, preturile sunt exprimate in ron si contin TVA.